liiiite... text. eller nått? fin dag <3

igår virrde jag runt lite snabbt åh snyggt i valbo/gävle med simon&didrik. killarna är underbaraaa :)!! sen åkte jag hem till min david och bara myste massa innan han drog till jobbet. idag va en sån dag det egetnligen är meningen att få ta en hemma dag, sängen vill verkligen ha kvar en. men med tanke på min frånvaro.. så nej.
'
drog mig upp ur sängen. ut till bussen. insåg att jag fortfarande har cp stört ont i benet när jag går. bet av mig tungar. kom till skolan, hade matte prov. segade igenom en svenska sen hem till anna en sväng innan vi skulle till badhuset med klassen. kollade in nåra snyggingar ett tag, sen slutade vid ett.
'
drog mig till bussen, kallt åh jävligt. emo tjej mer eller mindre också. som lite plåster på såren så va bussen 50min sen och sen va de ett cp som körde så tog en timme till ockelbo också. KÄÄÄÄRLEK!!! mötte tjockis iaf, va hem till henne en sväng, halvsov och kollade film. fram och kollade när tobias spelade trummor i kyrkan sen hem. jag åh emma tog lite oboy åh macka och snackade om livet. jaja. grabbarna sover, jag har fixat tvätten, dammsugit mitt rum, fixat sängen, duschat, och a. nu ska jag dö eller nått. HEJDÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0