you and i collide

hejhopp. emo dagen blev bara sämre och sämre, med bussar&barn osv.. kom till skolan, träffa på sandra.. drog iväg en sväng. och sen va allt bra. SNACKA OM LYCKA TJEJEN??? vänder allt på några minuter :) slutade vid elva, tolv bussen hem. va i ockelbo fem min innan de blev valbo.. med lina&dessan. också hämtade vi upp david på vägen! sprang runt där ett tag, sen home. sitte rhos dessan nu, har precis tryckt i oss en pizza. om ett tag kommer maria&lina hit, sen blir de forsbacka för fredags mys? :D aaao!
'
måste bara säga att första veckan i skolan har varit skit & helt okej. första dagen med överdriven panik, sen bättre. men inte fan äre bra eller? men är skola de kanske.. ne. klassen är.. a, vet inte? hah. föresten första mongolidet jag inte mobbade och skrattade åt (för mig själv) haha.. lina : "INGEN KAN VARA STOLTARE ÄN MIG ÖVER ATT DU INTE STÄLLDE DIG 1M IFRÅN PERSONEN, HOPPADE, SKREK, PEKADE OCH SKRATTADE!" iaf, gick i min klass. och sen hoppar han av efter första dagen? dåligt... menmen, finns en del till. får se hur nästas vecka blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0