vad är det jag vill egentligen, kanske borde jag sluta nu?

va uppe vid ett idag, STOLT? eller a ne.... edwina dampa sönder så jag vaknade då.. drog mig upp ur sängen vid två och vid tre va vi framme, jag&lina&edwina, hamnade på atalanta.. heh! jag&edwina tog tåget till lingbo och nu sitter vi här hos emmas mormor. har kollat en värdelös film och käkat lite chips. senare blir de potatisgratäng, mera film, mera chips, kanske ut på lite bus? who knows. SAKNAT MIN FINA TJOCK IAF, åh helvete vad jag älskar henne :)


Kommentarer
Postat av: julia svensson

vafan sitter du och ljuger över bloggen för tror du att du får mer vänner då eller? haha patetiskt för fan . haha ne orkar inte kolla din blogg mer :) !

2011-08-10 @ 21:09:58
Postat av: katrineolsson

hey girl you are beautiful! :D

(kände bara för att skriva så)

jag ljuger inte... det ÄR DU OCH EDWINA SOM LJUGER, mest över facebook... menmen! du är patetisk och du kommer itne sluta kolla min blogg. SCHYST att du bara emo:a på mig när jag skrev att ja älskar dig massa EMMA RÖNNLUND? :(

2011-08-10 @ 21:21:18
URL: http://katrineo.blogg.se/
Postat av: julia svensson

emma rönnlund? hahahha vafan är de för namn ? haha ne men de är väll typ samma som katrinE olsson hahahhaha .. ne men tror du att man får mer vänner om man ljuger över internet? haha då tror du fel ska ja säga dig ! haha ne för fan väx upp hjärtat ;)

2011-08-10 @ 21:29:53
Postat av: katrineolsson

hahahah, ja de undrar jag också tjock?;) och ja, har alltid hatat mamma för hon döpte mig så. men kan ju inte göra något åt det ;(... jag VET att man kan få fler vänner om man ljuger över internet, de VET du också ;) kommer inte växa upp, DO IT SELF BITCH!!

2011-08-10 @ 22:08:49
URL: http://katrineo.blogg.se/
Postat av: julia svensson

haha okej :) kallar du mig tjock ? haha tror nog att du vill heta katrine , haha fuck off !

2011-08-10 @ 22:20:10
Postat av: katrineolsson

yes i do! JAG SKA FUCKA DIG INATT

2011-08-10 @ 22:31:17
URL: http://katrineo.blogg.se/
Postat av: julia svensson

gör de då bitch !!

2011-08-11 @ 01:57:41
Postat av: julia svensson

gör de då bitch !!

2011-08-11 @ 01:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0