ni ser det inte på samma sätt som jag

vet inte vilka dagar jag missat... men hej och hå. jag åh lina drog till sebben&robin och kollade film, sen lallade vi hem till micke, fast jag tog en promenad med david, jääävlar va jag saknat pojkfan! slutade med att vi hade TYP vattenkrig, kom hem helblöt.. slockna till film. dan efter nörda vi filmfilmfilm hela dagen, + lite pizza. dan efter det va igår? kollade en film... va fram... pizza igen? heh... tillbaka, film. david kom. sen drog vi hem till edwina, myste där.
'
hatar åska ja... åh fan i helvete va de va igång idag? hahaha, även att jag lyckades somna om. king?:) iaf, sitter fortförande i sängen.. ovanligt? ska ta mig till duschen alldeles snart. sen vet jag inte riktigt. edwina sitter åh försöker få dit mig, hon vill gemig maaaaaaaat. ska man anta erbjudandet kanke?:) får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0