min alldeles egna lina busfru jonsson, med jävla massa kräm!

du är min.. du är min fru, min bus, min tjej, min kärlek, min hjärteboll, min kräm, min äventyrare, min.. min allt möjligt? du är min lina.
jag älskar dig, jag älskar dig ibland riktigt sjukt mycke, och ibland lite mera.
hela sommaren har du varit min, vi har varit ifrån varandra max en dag förutom veckan jag va i jämtland.  vi har sovit med varandra överallt, men det är du och jag. vi gör saker på egna håll men sen tillbaka till varandra. att vi klarar av varandra så bra, måste ju betyda att vi hör ihop? minsta fula grej och jag ringer dig i asgarv, minsta pissiga grej åh jag smsar dig i tårar. minsta irriterande grej och jag skriker ut det... oftast bara så, för du är alltid med mig? folk tror vi sitter ihop och det stämmer. varför blir det så här. fan :(
'
jag visste ju att det skulle behöva trappas ner på "oss" nu när sommaren är över, vi tappar bort varandra lite när skolan och allt vanligt börjar. men vi finns endå. att veta att jag förlorar dig mera en så... ger mig en klump i magen, tårar i halsen och ett jävla tomt huvud. fuckit! jag vill inte behöva klara mig utan dig.
det känns bara så fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0