kräm i mängder fan!

....nöööööter!!! linas fel -.- haha
drog fram igår, skulle vara lite med maria. slutade med att jag&maria&edwina&dessan satt på atalanta, pratade lite osv.. hem till dessan sen,maria åkte hem. vi drack lite vin och körde, haha. pratade och blabla. när hon skulle sova tog jag&lina&edwina en promenad, sen hem.. kollade film. och ....sov är kanske fel ord? edwina fuckade hela natten iaf ;) ne men fasktiskt.. tree st, två kuddar, ett täcke, i linas lilla jävla säng.. ne fyfan!
'
kom precis hem typ..emo:ar över att david kom in på skola i äckelgävle. hur fan ska jag klara mig nu? han är ju min skola.. hade behövt han fan. lilla paniken börja smyga sig fram också, en vecka kvar? FUCKIT!!! men a,  är som lite trött, och har inget att göra. klockan är ju mitt på dan -.- funderar på att sova, men då kommer de ju gå helvete inatt -.- barnvakt ikväll iaf. lär se till åh träffa niklas som är i ockelbo åh! aja, puss&kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0