jag ser inte skillnaden på dina sanningar och dina lögner, så vet inte vad jag ska tro.

första vi gjorde i valbo va donken, hehe.. :D blev att springa omkring där bra länge endå, kom vell hem till åtta. skulle köpa ett par skor&en fondation, typ fyra hundra.. men nu är ja tusenkr fattigare? hm... aja, lina älskade ett par blå mysbyxor jag hittade på, ganska ful men mysig modell, billiga, lite halvful blå, synd bara att dom va så små... va nära på åh köpa dom men hoppade det.... lina sa att hon inte skulle vara me mig mera om jag hade dom? TASKIG TJEJ. för dom va snygg som fan, såg ut som ett par för små pyamasbyxer en femåring har :D så dom hade ju passat mig iaf.
'
när vi kom hem satte vi igång med städning, va inte allt för mycket egentligen? aja, disken var ju mest hemsk... menmen, nu är allt gjort? :) ska dra in till lina och mysa lite med henne nu! det är föresten meloner överallt idag? folk skriver om meloner, det kom en kille i valbo med en SKITSTOR melon, en tjej med en vagn full med meloner, osvosvosv.. fattar inte? melondagen today? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0