hey girl, you are amazing.

jag älskar dig så skadat mycke och saknar dig som fan i helvete. du har varit en sån fruktansvärt stor del i mitt liv så jag förstår inte hur jag klarar mig nu när vi inte sitter ihop längre? no matter what, du finns alltid i mitt liv.
kommer ihåg sommaren vi gjorde saker ihop dygnet runt, och du åkte till USA en månad. saknade sönder dig så jag hade ont, mådde riktigt jävla dåligt över att inte ha dig hemma med mig. och så fort du kom hem va precis allting bra, de gick inte att ha det dåligt med dig. allt med dig är guld tjejen, det spelar ingen roll om det så är en helg med dig, ett party med dig, en dag med dig, ett snabbt hej när du går förbi, eller ringer när du ska ut och röka. allting betyder så grymt mycket. din humor, ditt sett, hela du. 10år stumpan, du är min bästavän genom allt även om jag inte är din. det finns absolut ingen som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0