fail på allt som är buss eller liknande.

mjaaa, vilken dag! haha.... eller nått.  haha, missade äckel bussen till sandviken, fan va jag hatar min sega buss, ja :) småpratade lite med robin&anna, sen mötte jag desiree.. va med henne och fixade hennes ögonbryn, sen hem till henne en sväng. nästa buss till sandviken/forsbacka. hoppa lite på david, höhö. bussjävel vidare till valbo, tjocka donken och sprang runt jätte fula. stog och stekte om emmas telefon vid en cp snygg kille, hehhehe. helt ok :) cp buss till sandviken sen, lalla runt där ett tag. sen ockelbo jaaa... promenad hem, träffade på lars. dum mot mig han. helt slut nu.. blir dusch och film, sen sova som fan i helvete! godnatt :) P.S .....SAKNAR MIN DAVID<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0