ÄCKLIGA SKOLA HELVETE....

WHATA DAAY!!!!
började lite fint inatt med att inte kunna sova, den/dom stunder jag sovit har jag typ halvsovit och allt har bara varit jätte fel, när vi skulle upp i morse la vi oss "ett tag till" och sov självklart över. stressa sönder till bussen, åker in och har självklart glömt mitt jävla headsett. på bussen kommer min lilla fina panik, på väg att börja grina.. då äre illa? kliver av bussen..... börjar grina.....DAMP PANIK, pinsamt. drar oss vidare mot skolan, dördördör. upprop, DÖR ENNU MERA. kommer till ett jävla klass rum med den nya klassen, börjar lugna ner mig. lyssnar en jävla massa info, sen går till maten...ne, tar tolv bussen till ockelbo! johan skjutsade hem mig, och nu försöker jag komma över hordagen och laddar nästa........ blir barnvakt om någon timme också. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0