"alla är bara så jävla äcklig, varför är inte jag så äcklig som dom? hallååå, jag vill va full! "

till edwina blev det, eftersom det regnade massa tjatade jag till mig skjuts. kom dit, vi tjocka strips&sås som fan i helvete, sen satte vi igång nå jävla film. humor aktigT? dog lite då och då iaf, haha! efter lite om och men några timmar senare.. så drog vi oss ut på en promenad för att möta lina. gick hem sen, skapliga skavsår, jafyfan! bytte skor och drog ut igen, busade lite, gick lite, satt och prata lite. in sen... har inte gjort annat en spelat horspel på linas telefon, och hon hållt på med nå skit.(och käkat chokladpudding&glass&dricka) klockan börjar bli mycke.. heh, sova? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0