every day she tries

orka.. fan ihelvete, ääeh! det är faktiskt ganska jobbigt att vara barnvakt när precis alla ska ha skit kul, röjja, liva, aa typ.. känns som lite värdelöst faktiskt, menmen. livet leker? aa jo de gör ju de. som ett litet + så har jag ungefär inge gratis sms alls kvar. jo.. lite, men a. långt ifrån tillräckligt!  edwina blir iaf med mig här, va har godis och ska snart käka tacos.
'
DÅLIGT SKIT EMO. då ljuger jag inte, satt SERILST och grina i bilen på vägen hem för mamma berättade att dom kört min lila golf på skroten som jag precis kommit på att jag vill ha tillbaka.... sen HAPPY SOM FAN, för ja kanske ska dra upp till jessee på påsklovet!!!! så jävla skit awesome, kan vara glad över det i någradagar innan de skiter sig, ( för de gör ju precis allt ) mmmmmmmmm. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0