tjocka, fula, söta, rara, påsklov.

vilket jävla lov.. ovärt som fan, ovanligt mobbad, ovanligt segt. men endå helt okej, har träffat nästan alla dom bästa tror jag, så inte ska jag klaga. är barnvakt bra mycke den här veckan, så jag åh edwina ska ta tag i lite skolsaker när jag ska bara vara hemma. jävla förintelsearbete,bostaden,nån jävla bokuppsats? åh vad fan allt. även kolla om vi kan skaffa oss ett sommajobb eller om vi förblir tjocka fula invalider. äeeh, men lugn. ska även fundera på om det verkligen är värt att lägga ner allt för mycke energi på att höja betygen, när det kanske blir som så att jag ska hoppa av. eller hur ska jag göra? DON'T KNOW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0