man tar aldrig någonting man kan

mamma är så hemskt rolig när hon säger att jag inte får sova hos johan så jag skiter i att ta med saker, sen när jag väl är här säger att jag ska sova här :):):) men a.. drog iaf fram... mötte upp robin, stekte runt lite.. kollade på basketräning ;).. hehhe. åh sen stekte vi lite till. emma drog hem, så jag åh robin starta sämsta filmen, fyfan! sen dampa vi runt lite och slutligen drog han också hem.. jag är fan i helvete trött, ska nog lägga mig och kolla lite tv och slutligen sova. hhejs!
'
det känns så jävla bra, att det faktiskt funkar. att du kan må bra åh vara glad, allt allt verar glida på så jävla fint. jag hoppas verkligen de fortsätter. ja det är grymt. men de känns endå, du va ju fatiskt min.. bara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0