man har sina dagar.

tänkte stanna hemma en dag till när man endå hade chansen liksom.. men när man inte va tröttare en vanligt kändes det lika bra att jag gick upp, sagt och gjort. oboy han jag med åh sen drog jag mig till skolan. va med på engelskan sen fick jag fetaste JAG VET INTE VAD -TIME. satt bara som helt borta, kändes som att jag skulle kunna blrja as grina, skrika, jag vet inte, vad som hellst.
'
va tvungen att göra någonting, orkade verkligen inte vara kvar. no reason for why? bestämde mig iaf för att gå hem och sen kanske tillbaka, bara för att göra nånting, klara inte att bara sitta där. när jag kommmit en bit så ringde edwina och orkade inte heller vara kvar. latungen hade fixat skjuts -.- så drog hem till henne och kollade på en fim, sov en stund. nu ska vi snart käka, hanna kommer också. blir en prommis sen, och slutligen till mig åh plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0