har lär mig ignonera, jag klarar mig.

lite mer gårdag.'
va nog lite för ärlig och sa lite för mycke om va jag tyckte till mamma igår. vart ledsen, vart sur, drack lite, bråkade ltie, vart surare, drog,tappade bort telefon..  och är hemma nu. vet inte alls vad jag ska göra? vara i den vanliga ignoree tiden, sen inte få göra saker. eller ta tag i det och säga nånting, bråka lite, förstå? att jag faktiskt mena det jag sa igår.
'
jag vet att jag gjorde fel igår, men jag kände att jag behövde göra det. det kändes endå skönt på något vis, men jag skäms och tycker det är pinsamt idag. jag hade kunnat vara kvar hemma, men jag tror fan jag är nöjd med att jag drog, man lär ju ha lite äventyr ibland? men ja, det skulle va bäst om jag inte gjorde som jag gjorde, men nu vart det så.
'
jag är så jävla less på absolut allting.
mamma är rädd för de hon själv dragit in sig i och jag får ut över det, sen förstår hon absolut ingenting. jag är skit sur och vet inte alls någonting. skulle jag säga precis allt vad jag säger, tycker och tänker. hur fan skulle det bli då? jag skiter i det mesta, men jag vill att tobias och stefan ska ha det så bra dom kan.
'
håller på dör efter dricka också... är så jävla sugen på glass med,
a ne.. fyfan. pizza?
fina fina du, haha.. vi klarar inte allt så jävla bra alltid.
men jag älskar dig nå grymt endå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0