gör man inte dumheter som ung, så gör man dom som gammal.

för att det är fan inte varie dag som jag går en och en halv mil rakt upp och ner för lite film, godis och sällskap inte! höhö.. litee överdrift, för fick skjuts sista biten, och åkte med simon hem. (på döds saken på tvåhjul!!) på vägen mötte jag även två grävlingar, en splashad groda, och två som knulla :)
'
hanna ringer och väcker mig imorgon. sen vid ett väntar tandläkarn på naa!! haha ;) efter det blir de hårfärgning och säkert lite stek. drar till ug och letar påskägg med pettriius sen! vid åtta slutar anna... sen vid nio kommer simon.
så där ser imorgon troligt vis ut :) fyller även på telefon, äntligen! haha, godnatt
'
du förstår nog inte hur glad jag är att jag har dig.
hur mycke du faktiskt betyder för mig.
att jag verkligen inte vill förlora dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0