det känns inte så jävla bra, men de känns som jag gjorde rätt.

edwina sov hos mig igår, och tjejen som brukar sova innan nio... va vaken framåt tolvtiden faktiskt!!! det är lite woow på den, och sen körde vi små minnen från en onsdag för ca ett årsen också.. hahah ;)
'
idag har vi varit nere på kulturstation/undergorund hela jävla dagen också med stoppstannatänk, haft någon jävla utställning.. värdelöst! fast slapp ju skolan, så aa. nördat två filmer under dagen och stört sönder mig på den gamla jävla negern, annars så äre lugnt. va ström avbrott i ca 40min från när jag kom hem också, mindre kul. finns inte mycke åh göra när man är utan data&tv&musik åh a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0