inget jag skulle ge vore tillräckligt

bitcha inte mot dom som e snyggare - HAHHAHAHAH dog när jag såg de. jävla sär

jag känner att jag mår ganska bra. samtidigt som jag vet att de är så här sådär, allting går upp åh ner hela tiden. men egentligen mår jag typ skit. alltså psykiskt eller fysiskt, fast jag vet egetnligen inte vilken av dom som e vad. men de skiter man ju i va. men de känns skapligt skit värdelöst iaf, fixa upp min värld!

skolan suger riktigt jävla hårt. orkaaaa, vill sova... sovasovasova ut på morgona ungefär. och då vare helg i går. emma följde med mig hem iaf, vi käka strips åh brunsås. sen tog vi sex bussen fram. typ träffade folk åh så, träffade min saknade busfru LINA. gick hem sen, nästan iaf. kom typ till emma sen hämtade mamma oss. trött är jag, åh fryser gör jag. oth åh sleeptime nu!

jag är för ung för att tro..
att allting inte löser sig.

6/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0