tomorrow it's to late

mår äckligt dåligt hela jävla tiden till åh från. och jag fattar inte varför. blir skit konstig i kroppen åh vill bara försvinna typ. men det håller inte i sig heller, utan det kommer också sitter de i i några min typ. sen märker man att de frösvan när de kommer i gen. helt sjukt! tar åh sover ett halvår eller nått nu

dagen har iaf tillbringats med emma. tog ett tåg till gävle vid två tiden. lodat omkring där med björn åh jesper. emma köpte tröja, satte oss på tåget till ockelbo men ångrade oss åh blev buss till valbo. kollade runt lite där. buss tillbaka till gävle, sprang omkring på stan och vid åtta tiden tåg hem. blev promenad då, riktigt skönt. synd att de blir så jävla mörkt nu bara. men annars så. sleeptime nu, skola imorgon ;( fyfan vad jag inte alls vill! men måste ju...

jag vill och jag tror jag behöver det.
men jag vet inte hur jag ska göra, om jag vågar?

5/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0