om jag så skulle skrika ut det.

jag förösker rymma från svårsanning, jag vill rymma från felsteg, jag ska rymma från mig själv, har jag rymt i från verkliheten?
vill inte finna mig i dom tomma hopp jag har, vill inte ha känslan av att allt ska braka samman överallt, vill tro på en sanning om att allting ska bli bra.
ta mig ifrån min verklighet. ge mig hopp jag inte har. låt mig stanna i mina drömmar. få mig att må riktigt bra.
jag nöjer mig inte längre med de här. nej, jag ger inte upp. jag kämpar ju med allt jag har! men hur länge ska jag behöva hålla på?

jag tror jag har gjort nästan allt, men det behövs mer en så.


Kommentarer
Postat av: emma r

jag älskar dig,

de vet du! <3

2010-09-09 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0