jag vet att de är så, inte varför

IRRITERANDE JÄVLA ÄCKEL SKIT. nyss försvann mitt inlägg. alla saker från "vardagsrummet" är inproppad i mitt så jag kommer inte åt ett skit, kan knappt röra mig här inte. når inte smink, kläder, steron. sängen är allt ja kommer till. t&s har käkat upp mitt godis. alla bara gnäller. jävla less ja blir på irriterande skit. kul. vaknade iaf vid tolv idag, eller ja... då vela edwina inte att ja skulle sova mera. har bara slappat sen, riktigt skönt. nu ska jag slänga mig i duschen, sen dra till / me bruden åh göra nå. blir fram, eller umgås me nå folk, eller busa i åbyggeby, eller mysa me film. får see :) taggar åh va barnvakt sju i morgon bitti också. heh!

 

de känns så jävla bra,

synd bara att det händer allt för sällan.

11/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0