jag säger ingenting jaa, jag bara ler..

ingenting är som de varit. åh jag saknar nästan precis allt tror ja. jag vela ha förändring men allt står still, UTOM det som faktiskt va bra. de bara går neråt. fitthorjävlaskithelvete JAG VILL INTE, ORKAR INTE, KLARAR INTE

hade två lektioner i dag. slöjd åh matte. sen friidrott andra halvan som jag inte va med på pga av att ja fortförande har ont i knä sen ja ramla, men inte gör de mig inte! iaf inte när ja slipper sån här skit ;) faila skapligt när vi skulle ta bussen hem. men fick skjuts efter ett tag iaf. va hem en sanbbis, tok dö vela bara kolla film åh sova. men snäll som jag e följde jag med emma fram som lovat. gjorde nog lite allt fast egentligen ingenting. hemma nu, blir sova om nått tag.  hejs!

jag klarar inte av de och jag vet inte hur,
men jag måste få göra de, jag behöver de.
7/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0