inget att säga när du inte lyssnar


imorgon äre skola. har HANNA NORLING kanske världens bästa vikarie alla lektioner fram till tolv ungefär. sen resten skit. efter skolan åker jag hem åh duschar, fixar lite sen till edwina. färgar håret på anna åh fixar lite. sen sex bussen fram.  upp till rönnåsen sen. slå igång en brasa. åh mysa med brudarna mina.. emma,edwina,anna, lina(?) åh nå boys. vet inte riktigt vilka.sover hos edwina sen. kommer bli fint! saknar min hanna också, de va länge sen nu.

något litet som knappt är nånting,
tar med sig allt gammalt så de blir stort.


Kommentarer
Postat av: hemliga beundrare

wooooow söt tjej där!

2010-09-10 @ 00:07:49
Postat av: -katrineo

äre ett skämt`? O.o

2010-09-10 @ 00:11:29
URL: http://katrineo.blogg.se/
Postat av: hemliga beundraren

jag skämtar aldrig!

2010-09-10 @ 20:01:12
Postat av: jag

Jag vill också ha Svart hår vafaaa´n ;)

2010-09-14 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0