i'm tired of being all alone

kul att mamma drar på kryssning och inte berättar något för mig, och UTAN mig dessutom????? NE DE ÄRE INTE, jag vill också ju :( men blir skönt att vara själv iaf, så ett + fanns de ju. jajajajajaja, hoppas hon köper nå åt mig (a)

varit i gävle med skolan idag, kollat rättegång. den höll inte på lång stund så gled vi runt i gävle till två tiden. lina kom åh gjorde mig sällskap, åh david åh sam förfan. edwina den jäveln är sjuk. blev hem till david åh kolla film med sam åh lina. sov en sväng ja.... dom kollade endå bara jävla newmoon skit. sen va ja fram och nu är jag hemma. hejs! OCH FÖRESTEN HAR JA GRATIS SMS I GEN :D

jag har nog alltid gjort så,
och kommer fortsätta med det.

20/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0