i'm something i can't be.

inta informationen jag ger dig. eller sluta fråga!

har varit en fitta idag ja, men de får man vara ibland. eller, om alla andra får så lär vell jag också få? inge skolaa, orka inte. men jag vet någon som är fittigare en jag. häxan kallas hon. ÄR DET NORMALT... att ta alla täcken&kuddar. sen dammsuga hur jävla länge som hellst utanför mitt rum, och till slut sätta på skit hög jävla värdelös rockmusik i köket bredvid???! JÄVLA FAAN JÄVEL..

peatar med edwina i telefon nu, har varit slappt i skolan. skönt för na! jag har bara kollat tv, åh snart ska jag dra i gång en film. och mer en så blire inte i dag :)

du ser inte dig själv,
du drar bara ner på alla andra.
27/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0