i'm live without a choise

jag sitter i sängen helt tom. på golvet ligger det massa svart skit jag nyss framför dig. du har stått åh så gott som hånat mig när jag brytit i hop. du har slagit mig utan att du ens märker det. du står och psykar och kollar och förstår endå inte att det är oftast du som får mig att göra sakerna jag gör, det är oftast du som får mig att må som jag gör, det är DU! när jag verkligen inte klarar mer just nu, när jag verkligen inte orkar. DÅ står du åh tar mig, du ser mig hela tiden. hur ja sakta lägger mig. åh du fortsätter slå. sen undrar du varför jag tycker du är en sjuk människa? jag hoppas det känns bra. för här sitter jag åh mitt sjukabeteénde och undrar va fan jag ska ta mig till. GODNATT

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag älskar dig! <3

2010-10-01 @ 06:52:19
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0