i used to smile

jag tror jag har tvättat mitt jävla headset. de måste ligga i fickan på mysbyxerna, annars har jag tappat bort det. värdelöst! jag hatar att jag väntar på en dag full av jävla massa skit som tar mig ner på noll. jag vill sova som ett as, är trött som en jude, men lyckas endå inte. jag saknar att veta att de fanns en mening och att min dag gick runt att de fanns något skit bra. vill ha tillbaka äventyrs känslan att göra allt. känner på mig att ja kommer inom en kort period deppa ner mig i sängen åh isolera mig eller nått. behöver pengar också.... DET HÄR BEHÖVS

fylla på telefon
mysbyxer
hårfärg
mascara
tjocktröja utan dragkedja
måste fan skaffa ny telefon också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0