i think i move but i'am going nowhere


jag har ett skpaligt blåmärke över hela jävla knät sen jag ramlade i skolan i fredags.... men nu kan jag TYP gå riktigt utan att de gör dö ont iaf... det är crusing i hudiksvall åh jag sitter i ockelbo. mamma är åh tar sig en återställare och jag tar min sprite. alla mina kläder försvinner när jag letar efter dom. mamma har sprutat miljader olika parfymer i mitt rum. det sket sig med gävle. jag är mobbad. och nu nördar jag massa musik. hejs! och de e verkligen dags för hårfärgning nu. FYFAN i helvete vad jag saknar svart hår. jag skulle vänta till vintern, men den 20:de. då blir de av. I MISSS OLD TIIIIIIIIIIMES! ♥

från två olika håll,
möter vi samma sak.
4/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0