får jag leka med dig ist?

jag är hemma... jag vill inte vara hemma.. inte nu.. inte själv.. ne, jag vill inte. AJA. mamma skjutsade fram mig vid sju tiden eller nått sånt. va till johan då, han gjorde käk åt oss! trodde de skulle va ganska äckligt..... (a) men de va faktiskt gott. drog ut senare, kuxa/ug/ute aaa.

skulle gå hem, men emma e så jävla lat så hon fixade skjuts, men är lite glad över det. för jag får sån jävla panik när det är för mörk (är inga lampor en liten bit) känns som om någon ska komma efter mig, eller som om de ska komma upp nå ur diktet åh slita tag i fötterna på mig eller nå sånt, hel sjuka grejer får jag för mig.

det har alltid varit så här,
känner samma sak varie gång.

17/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0