do you see what i see?


har suttit i två timmar i dag åh försökt få tag i praktikplats, men inte funkar alls. HAHA TVÄRKÖRT! lite sent ute kanske........för de är nästa vecka, heh (a) har några kansken till i morgon. önska lycka till. annars har skolan varit lugn faktiskt.

just nu känner jag för att duscha en varm dusch huuuur jävla länge som hellst, krypa ner i sängen me massa täcken kuddar, slå på en riktigt bra film, me bra sällskap åh käka lite popppisar åh dricka sprite? hur jävla underbart skulle inte de vara?????? men har inte så mke varmvatten, inge poppisar,ingen riktigt bra film åh troligen ingen som bara vill sitta hemma heller. aaa så ne

nu har jag stressat ihjäl mig åh ska fortsätta med det, sen blir de fram. käka pizza, kolla innebandy, kanske kolla in ug, umgås åh aaaaaaa. hörs!

dig slutade jag lita på,

för längelänge sen.

30/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0