de e inte lätt åh va uvsu elr!

tobias&stefans mest använda replik : nu tänker ja säga till mamma....

mammas förklaring till varför de är gräs inne nu.. JAG har släpat in de på fyllan, efter att jag tog på mig filten ( när jag inte hittade nå kläder) och skulle ut åh spy.

aaaaaaaaaaaaaa. rulig dag jag haft, typ less. vill ha socialt real sällskap. skola i morgon. har kanske prov också, är inte säker. nu drar ja i gång typ 5filmen för idag. YESYESYESYES. hörs vaaaaa

 

för åh komma över nått man gillar,

behöver man hitta något man gillar mer.

15/9


Kommentarer
Postat av: johannalindroth

och du ska plugga till det där provet du kanske har ! :)))))))))))))))))))

2010-09-17 @ 00:10:35
Postat av: -katrineo

har redan haft de där provet ja kanske hade, för ja hade det! och ja kan typ inte plugga till matteprov :)

2010-09-17 @ 15:45:10
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0