when it's over.

ja.... vad är egentligen meningen med bloggar?

..finns fan ingen mening. MEN FÖR MIG. är den för att kunna skriva av mig om jag är sur/ledsen/glad. för att skriva mina dagar så andra kan se eller för att kunna kolla tillbaka sen. och ett skapligt bra tidsfördriv. haha..

vet inte varför jag skrev det där, kände för det. AJA, hemmanu. gick hem, karin jobbar. SKÖÖÖNT! inte säker på när hon kommer hem, men de visar sig. skulle gå med edwina senare, men nörden dissa mig åh drog till anna :( kanske att dom kommer sen åg vi går endå, men är nästan helt säker på att dom skriver om en timme eller så att dom inte orkar. GAYGAYGAYGAY!! film för mig nu iaf.

 

jag är inte säker på dig längre,

du är absolut inte som du varit.

10/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0