jag vill ha sommarlov & gammla tider.


jag saknar att dagar & veckor i sträck. vara med dig HANNA sova hos dig, mig, ute, inne, överallt. gör allting vi får och inte får. alltalltallt men mest bara skratta. att må hur bra som hellst, att visa hela världen min bästavän. att känna livets mening är för att du finns med mig. oavsett vad så blev allting med dig kul.


jag saknar helger hos dig anna, att innan vi lägger oss göra kladdkaka som blir skit äcklig, att när vi vaknar göra pannkakor som blir misslyckade på ett eller annat vis men endå skit goda. att nörda filmer eller serier soom inte ens är bra.


jag saknar att vara liten med dig edwina,  småbus som knappt märks. små promenader. små " hej, ska jag sova hos dig?" fem min innan lägg dags.


jag saknar vårat gammalt emma. typ, nej det händer inget efter skolan, ska jag följa med dig hem? typ, kan vi inte ses en sväng, vi träffas på mitten åh bara pratar? typ, kan inte du sova hos mig jag vill inte gå hem själv. eller bara kolla massa halva filmer för du orkar aldrig en hel.



jag saknar ninjaSANdra. att helt random komma på sjuka idèr på saker att göra och om fem min går bussen. att nörda serier ihop fast vi inte ens är på samma avsnitt. att bara vara flera dagar i sträck, utan att egentligen göra nånting.


jag saknar att busa med precis allt, på alla sätt och vis, vart fan vi en är LINA. vad äre vi inte gjort eller inte kan göra? ne precis. saknar att flera dagar i rad "sov här en natt till" saknar att göra nått helt sjukt eller bara mysa ner med film.

jag saknar mariaa. dina hel sjuka hyperstunder, karatehopp, halvdåliga eller super bra filmer, såkallade lan, kortspel hela natten, mat fram mot morgonen och massa girl hos dig.


jag saknar JENNIFER&JOHANNA, att var och varranan helg komma upp och inte göra ett skit. komma åh umgås, prata, gör nånting, bara vara. att ni kommer hit nångång och visar att ni lever, jag lever, vi lever.


ja, alltså jag saknar. vart tog allt vägen? är det jag som har försvunnit? jag vet inte, jag vill bara ha tillbaka. jag saknar & jag älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: emmar

naaaaaw. söt du ska va då iloveu'<3

2010-10-08 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0