utan dig är de inte samma.

av någon anledning spiller jag nästan alltid oboy på tröjan jag har. och nu har jag hittat isängen, på väggen, elementet och golvet. hur lyckas jag? :o föresten så kom ja åh tänka på en grej! alltså fatta hur jävla snäll folk är som lånar ut lägenheter åh grejer. hade jag haft en, skulle jag aldrig fan lånat ut min, varken över helgen, veckor dagar eller ens att någon skulla ha den själv för någon timme! knappt så jag skulle låta någon gå hem till mitt place själv åh hämta nånting! kanske låter...taskigt, men jag skulle fan inte de, oavsett hur mke ja lita på personen, alltså ne.. men alla är ju olika :) HIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIH JAG SKA FÅ NYCKEL TILL JOHANS PLACE!!!!! HAPPY, YES I AM. behöver verkligen städa mitt rum föresten... men orkar fan inte! jävla äckligt, men de skiter man ju i....m, eller nått. får fixa de. har skrivit en TO DO LIST åt karin....HAHA. får se om hon gör den! la den på bordet, hoppas! nu blire kryp i sänghelvte GODNIGHT

Kommentarer
Postat av: malin

sv; hon är rätt skön min mamma, haha ;)

2010-10-26 @ 00:49:40
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0