kungligt liv vaa, eller ne

hade en jävla dröm inatt, och den va verklig..så jävla verklig. jag va hemma och hade varit på toa, sen stefan springer förbi med en godis påse när jag går ut, sen blir jag alldeles konstig i kroppen så jag sätter mig ner mot väggen där alldeles utanför, det är nånting jag blir rädd för så jag börjar skrika men de går inte för jag får inte fram nånting, får nån slag panik och ångest attack, försöker slå på mig själv så att jag ska vakna utefall jag drömmer. inget händer, jag sitter och sagta på nå vis kvävs. efter ett tag vaknar jag.. inte vaknar, utan i drömmen jag drömde så drömde jag det där. alltså skit mysko O.o och jävligt äckligt. för någon vecka sen drömde jag aldrig.. nu drömmer jag hela tiden. varför?

har tagit ett glas oboy, så nu börjar dagen! eller ne, blir ingen jävla dag för mig. mamma har ingen bil, så blir inge skor heller. less&seg&trött. vill inte va hemma, men orkar inte vara någon annanstans. blir nog promenad ikväll me brudarna, skönt! nu blir det iaf film.

du behöver inte göra nå,
jag känner det endå.
17/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0