det bara är som så ibland.

varken du eller någon annan förstår att jag saknar dig och det är på riktigt.  varför blev det som de blev? det vet jag inte. korta meningslösa stunder där vi inte gör ett skit, eller heladagar åh gör allt möjligt. du som skitsur, eller hur happy som hellst. det är dig jag saknar, men du är nog inte samma du längre. men jag tänker ofta att det brukar vara du och jag där som gör de & de. men det är bara alla andra nu.. jag behöver inte ha tillbaka dig för jag klarar mig fint, jag vet inte om jag vill ha tillbaka dig, MEN jag helt enkelt saknar..OSS & allt vi gjorde.


låten får mig att tänka på dig, för de va genom dig jag hörde den. & faktiskt, så passar texten LITE in på dig.

"kommer du ihåg när du va som en vän för mig? du vet du va så stor att jag skulle dö för dig. åh jag trodde nog att det skulle vara så, för resten av mitt liv
för de skulle ingen ändra på... "

vet inte varför jag lägger ut detta, men bara började tänka på det åh då blev det så. lyssnar på skön musik & har det allmänt soft, tänker på allt bra som dåligt. hoppas på att mamma sover borta. ska hämta lite oboy & slå i gång någon gammal bra film. imorgon ska jag köpa skor med mamma, vilket kommer sluta i tjat om jacka, STENSÄKER! &skorna kommer säkert inte finnas längre, eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0