det funkar inte, men det går.

katrine: men anna, här är de också nå fel nu igen..
anna: NEJ KATRINE! jag orkar inga mer fel nu.


hahhahah söööt... byggde ihop min byrå igår. först hade vi nästan sönder den lite, sen gick de bra, till slut gav vi upp. men blev nästan klar iaf :) haha. gick bra med tobias&&stefan, klippte av de sista av stefans frilla också! edwina&anna sjöng singstar och sen sov anna här :)

imorse sov vi inte över, va i skolan men tänkte nästan åka hem ORKAR INTEEEEE! så jävla less på skiten, less på hela allt där ett tag. va hem åh fixa lite, sen fram med bussen och vidare till gävle. gick omkring med emma där, hitta på jennifer på tåget hem och sen så vare inge mer av denna dag. FINNS INGEN JÄVLA MJÖLK SÅ JAG FÅR INGE OBOY, så kul va de. inge kull alls alltså, kommer få damp snart.

ni vet inte, ser inte, märker inte..

men jag saknar & vill ha tillbaka.

12/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0