the real you and me

jag tror fan alla lyssnar på den, ser den nästan överallt! så vafan, HÄÄR! ↑

 

har tänkt på att STORA alltså bokstavligt stooora negrar är nästan alltid jätte snälla åh blir så söta i filmer :o hahah. har kollat "what a girl wnats" älskade filmen förr, åh hade fan glömt hur bra den va! vet inte vad de blir nu, ska hämta ner tobias åh kolla någon film eller nått med han tror jag. sen vet inte, känner för åh gå en låååång promenad eller nått, men får inte gå ut efter som jag är sjuk?
-.- enda sen jag fan föddes har karin tryckt i mig att man behöver friskluft för att bli frisk. men de gällde visst bara när man va liten ? haha. a men nuså

 

det spelar ingen roll,

du ser det endå inte.

6/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0