synd om söt pojken stefan

stefan: katrine, vetu varför min mage är så smal?
katrine: HAHAHAH SMAL?
stefan: ja, vadå tycker du att jag är tjock?
katrine: haha ne, men vadå.. varför är du sååå smal då?
stefan: jo, för jag äter inte mycke.
katrine: varför äter du inge mycke då
stefan: för de är så äckligt i skolan, finns bara två saker jag ttycker om...

hahah stackars pojken :( får svälta åh bli smal för de e så jävla äckligt i skolhelvete?:o pojkarna sover iaf nu. jag har fått båda doms kexchoklader för dom åt upp min sportlunch som jag sparat när jag inte va hemma ;) lite värt de kanske. eller sportis är ju goadre, men fick ju mke mera skit nu... måste fan hitta på ny musik också, aaa har föresten fan massa gott.....chips, choklad, sprite, päronsioda, obot...skitsamma! ska dra igång en film JA!

snodde den enormt snygga bilden av EN SÖÖÖÖÖÖÖT lina!

Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig bebiiiiiiis <3

2010-10-24 @ 17:50:03
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

ja älskar dig ocksååååå <3

2010-10-24 @ 22:22:12
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0