nobody has ever liked her

jag ska ändra mig. borde jag bli en ny människa?


karin tjatar om att jag lär hitta en jävla jacka att ha, om inte så får jag börja vara inne helda dagarna. SKOR därimot, som jag inte har några som är hela som funkar, de e ju skit samma? aaaaaaa ungefär. åh förra året gick jag ju utan jacka nästan fram till jul förfan...... skaffa mig skor ist kvinna! kommer inte hitta nån jackjävel, åh jag hatar't ! less ääär ja, har en sån här skit period i skolan också, tar inte in nånting och allt är bara skit jobbigt. ny header ska jag göra också. och aaaaa, hoppas de blir en händelserik, rolig & bra helg. så man kan ladda om!

en vän är en person,
som stannar när dom andra inte finns kvar.
13/10


Kommentarer
Postat av: lina

jag vill ha min gamla katrine kvar :(

2010-10-14 @ 12:41:36
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

<3 jag saknar dig !

2010-10-14 @ 20:41:23
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0