ingenting är som förut.

" när jag va liten skaffa jag en vän, hon blev den bästa och hon är det en.
hon får mig att skratta, hon får mig att må bra.
även om vi inte leker längre, så där precis varie dag.

hon är bäst i hela världen
kanske inte för dig, men för mig
min absolut bästavän
hon är mer en okej, men en okej!


jag saknar, älskar & tänker på henne dygnet runt,
med henne är det aldrig lugnt.
tjejen är grym & den bästa på jorden,
det går inte att få fram dom rätta orden.
dagen då jag dör, är dagen vår vänskap upphör.
hannabjurling, alltid alltid alltid min bästavän. "

haha, ja jag gjorde en grym låt! men hanna är kanske världensbästa. kollade igenom gamla datan lite, åh om någon dag kommer du upp några gamla bilder! fyfan vad jag älskar att kolla igenom sånt där. ska fortsätta med svenskan nu. sen blir det godnatt! åh sovasovasovasova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0