meningslös&konstig dröm

har antagligen somnat någongång mellan 8 åh 9 och självklart vaknar jag nu. har lyckats drömt en helsjuk dröm. fick värsta känslan när jag vakna att den vela säga mig nånting, VAD ? kommer typ i håg den, nånting sånt här...

det va som så, bakom busskurn på torget stog en data. jag satte mig vid den, och catrine bergström (GAMMAL kompis från gävle) va inloggad. självklart va jag tvungen att skriva, de va nånting om att jag va bäst. bussarna hem skulle komma när som hellst men jag var tvungen att publicera! lyckades, sen kom dom inte, så jag började med någon bild. de va nå feta kineser eller nånting, som jag skrev texter till. tyckte jag va smart i drömmer, men kommer inte i håg nu ens va de va riktigt. skulle absolut ha upp den på fb så började spara i print men fick inte upp den. såg att bussarna åkte upp vid station. så stog upp så som skulle se mig åh försökte fixa skiten, fick damp. tänkte skicka till mig själv så jag skulle lägga upp när jag kom hem, men funkade inte.  på nå vis sparade jag den på skrivbordet ( fick inte upp den på fb ) tänkte att jag tar sex bussen fram och fixar. men fick panik att någon skulle ha datan och anmäla mmig för rasisterier typ. och bussen kom aldrig, så jag satte mig i gen. kollar klockan och ser att den är 17:19. alltså bussarna gick för länge sen, även dom senaste har gått? kännde att de skulle vara pinsamt att sitta där när alla kom fram med sex bussen så jag skulel dra. när de slog mig, vad fan äre som hänt? jag har ju suttit här hela tiden och väntat på bussen. har jag blivit datastörd typ beroende? har jag somnat? vafan har hänt? så jag skrev till mamma varför hon inte ringt eller saknat mig, att hon skulle hämta mig. när jag fick hennes svar. så vare vibration från ettt sms i verkligheten.

därför jag vakna nu tror ja :o alltså jävligt meningslös egentligen. men lära skriva!  det va STARKA tankar om vad fan som hänt. och precis innan drömde jag nånting om ug&skolan åh då vare vinter och skitkallt ute. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0