det är inte så och kommer inte bli så

förutom att min telefon fuckar sönder osv så kom ja till slut SENT upp i morse, väckte och fick iväg broderNA mina som INTE fattar vad ordet bråttom betyder... jävla ungar. men klara de iaf. skola sen, ska verkligen ta tag iskiten den här veckan har jag bestämt mig för! uppryckning katrine, nya tag, lov sen..TAGGA!!
efter skolan hänka tjockis hem, jag dog åh vela fortsätta dö i min säng resten av kvällen. men efter en....halvtimmes tjat i sista sekund följde jag med henne fram endå, vilken ja ÅNGRADE stort efter ett tag. så jävla seg slut människa. men piggnade till mot slutet åh va en helt ok kväll endå. nu ska jag duscha, JA VI HAR DUSCH IGEEEN.hämta lite oboy, åh sova! imorgon blire gävlee med emmssii..

 

helt upp och ner,

världen hoppar bakåhfram.

25/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0