vilka år man upplevt i livet

alltså... vid nio tiden drog mamma i väg. skulle "åka en sväng" sen när drar man raggar runder på byn i 40+ ålder???? åh sen har hon inte kommit tillbaka en, åh klockan blev tolv för ett tag sen.... hm? har iaf kollat egenom nästan hela den gamla bilddagboken ja, haha. det är lika roligt varie gång, va liten man varit åh vilka tider man gått egenom! och fan vad jag började sakna andraavenyn nu! blir nog hemma från skolan imorgon iaf. ställer jag mig upp åh går utan åh bara ha stått till en timme först slår någon in huvet på mig, GÖR SÅ JÄVLA ONT.

saker åh ting förendras, så där ser listan inte ut idag.
personer förändras, men en hel del av dom finns kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0