vi vet inte alls vad vi är


älskar låten, ja.. gammal åh bra <3

fan så jävla jobbigt, jag äter hela tiden.. kommer rulla fram snart! gaaaaaah. förut visste jag att de kunde gå nån dag utan att jag åt, nu är jag rädd för vad som ska hända om jag inte äter. kommer mitt hhår inte tillbaka nu blir jag riktigt less. hatar det här ja. saknar allt för mycke saker just nu känner jag... och lite sommar skulle inte sitta helt fel, eller en hel del pengar till saker jag vill ha & behöver. m, precis. OJKDBSVHYERJKDSHYBVYUBVEU fint

Kommentarer
Postat av: lina

Bäbis, ät så mycket du kan så du blir lika fet som mig! du är vacker, och pengar är inte lycka... DU OCH JAG ÄR LYCKAAAA! :D<3

2010-11-29 @ 10:54:05
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

jag kommer snart vara fetare en en riktigt tjock överviktig brud. fyfän. pengar är bra, jag vill ha:( men vi är bättra och oss har jag:)<3

2010-11-29 @ 13:02:37
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0