hör det ibland, men glömmer alltid

min förra telefon hade damp. vissa (ganska många nästan alla) knappar challade, funkade bara i bland eller inte alls, åh den la va lite då och då.
min nuvarande (fredriks telefon) har också damp, vibrationen funkar inte, eller i bland. och lite då och då challar den och jag har ingen täckning..

men så ja, tyckte ni jag va dålig på att svara i telefon förut,
så är jag riktigt dålig nu kan ja säga. märker typ aldrig när det ringer!

ediwina&anna sover, sen.... bra länge tillbaka. inte jag, heh. funderar över åh jag ska somna till en film eller två, eller sätta igång musik åh lyssna&tänka lite åh slutligen somna till? aaaaaaae får se. mamma kommer hem måndag kväll, SKÖNT ELLER ÖVERSKÖNT? DET ÄR HELT JÄVLA SKIT AWESOME, om jag ska vara ärligt:)

det räcker inte att veta,
man måste kunna bevisa.

7/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0