jag kan inte säga utan åh avslöja

den här helgen har jag inte gjort ett jävla skit, jag har varit hemma, inte satt ett steg utanför dörren, jag har varit död och bara längtat efter livet ungefär. nästa helg såg jag fram lite mot, skulle vara med anna hare skönt, åh passa nå hus. MEEEEEEEEN, jag blir hemma HELA nästa helg också. så jävla happy :):):):):) ska bli så skönt! fan vaad jag älskar åh vara hemma, ja absolut. speciellt när man planerat saker åh så. men yes, BARNVAKT fredag-söndag här kommer jag! GAAAAAAAH LESS JÄVLA TJEJ faktiskt. som ett litet +på det så challar självklart min data åh det gör mig SÅ mycke gladare :) min sms är typ slut (fast jag sparat nu!!) åh det är en vecka tills ja får pengar. ja, över glad tjej helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0