trött på dom jävla sjukerierna

när ja klev upp imorse så hade jag lite ont imagen, men hård som jag är drog ja till skolan ;) va inte så farlgt faktiskt. men det blev värre, kändes som någon högg en jävla kniv i magen på mig om ja rörde mig, åh någon annan tröck in huve på mig, fyfan. men a, karin vela inte hhämta mig så jag va kvar. men när edwina åkte hem sa monica (mentor) åt henne åh ta med mig för jag såg så dålig ut.

har sovit åh käkat, sitter åh har allmänt ont. varm som fan igen, feber? karin får allt ja säger till lunginflamation.. ne, inte ja eller :) orkar inte massa sjukhus åh skit, det går över. lust åh spy nu, hejs! &juste, mina gratis sms e slut.

utan att veta eller förstå,
trycker ni ner mig så jag inte kan stå.
16/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0