om jag kunde så skulle jag.

hihiihih. va till ug en sväng, va lite folk där. hem hit sen och ja.. diskade och städade, blir dammsugning imorgon! sitter åh stör mig över att johan har jävla windows7 fan va ja inte tkr om den skiten +nya msn :@ skit saker. tänker även att jag har tur att de va lögn att någon hängt sig här inne men ojjar mig lite över att någon dött på toa... nej, jag kommer inte kissa nå ikväll. ska snart kolla film, men de är vell massa finesser för åh hitta på dom förstår jag... men de fixar jag! om inte tar ja kontakt me johan! :D hihi. det är en härlig känsla bara.

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :) Hur mår du idag ? :D<3

2010-11-04 @ 09:34:18
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0